Hvad er StrikOrama?

StrikOrama er Danmarks første strikke-podcast og består af Alain og Mette, 2 storstrikkende venner fra København.

Showet tager udgangspunkt i vores hobby - at strikke - men vi fylder godt ud med diverse mærkværdigheder og interessant musik.

Du kan normalt høre afsnittene her på siden eller gå ind i iTunes Store og abonnere på StrikOrama - det er gratis.

Vi er nu tilbage efter en længere pause!
Det gamle iTunes feed fungerer ikke længere, så hvis du plejer at hente afsnittene der, skal du abonnere gennem vores nye feed: http://strikoramapodcast.podbean.com/feed . Derudover kan du høre/downloade showet på vores nye podbean-side: strikoramapodcast.podbean.com.

Hvis du har lyst til at høre et af de gamle afsnit, skriv da en mail til os på strikorama @ gmail . com (uden mellemrum), så kan vi sende mp3-filerne til dig.

torsdag, december 17, 2009

Afsnit 7 - Okker Gokker Julesokker

Julespecial - weee!


Desværre blev det ikke inden jul, det kom ud (vi skulle opgradere vores konto hos Podbean, og det var ikke så ligetil).
Vi håber, det er i orden med lidt forsinket julestemning!

I dette afsnit hyggesnakker vi om vores julestrik, spiser pizza og spiller noget mærkværdig julemusik.

Lyt til afsnit 7 - Okker Gokker Julesokker:

       

                       
   
Powered by Podbean.com
   


  
Noter:

Alains grønne strømper

Musik:

AirFerg - Christmas Douche

Lord Weatherby - Santa Claus is freaking me out

cLuMsY - 12 days of Christmas

Little Thom - Have yourself a merry little Christmas




2 kommentarer:

  1. Hejsa :-)

    Jeg har lige opdaget jeres podcast og har siddet og lyttet til dem fra begyndelsen. Er nået til den frygtelige Ulla Kryl, hyldende morsomt btw. Men for søren! Er jo lige ved at gå i panik, det er jo de sidste indtil videre som er udgivet på iTunes. Så kom jeg lige forbi jeres side og så at der er et nyt på vej.... PUHA, så kan jeg igen ånde lettet op :-D

    Jeg synes at det er et godt initiativ I har taget og jeg glæder mig rigtig meget til at høre mere fra jer!

    Hilsen

    BubbiDoo

    SvarSlet
  2. JAAAAAAAAAA! Et nyt show :-D

    Jeg ved ikke om I har gjort noget anderledes, men jeg synes at lydkvaliteten er blevet meget bedre. Jeg hører jeres show på min iPod og hvis der er for mange sving i lydnivauet kan det godt blive lidt ubehageligt, men det er blevet rigtig meget bedre! Way to go ;-)

    BubbiDoo

    SvarSlet

Bliv fan af StrikOrama på Facebook!

StrikOrama on Facebook