Hvad er StrikOrama?

StrikOrama er Danmarks første strikke-podcast og består af Alain og Mette, 2 storstrikkende venner fra København.

Showet tager udgangspunkt i vores hobby - at strikke - men vi fylder godt ud med diverse mærkværdigheder og interessant musik.

Du kan normalt høre afsnittene her på siden eller gå ind i iTunes Store og abonnere på StrikOrama - det er gratis.

Vi er nu tilbage efter en længere pause!
Det gamle iTunes feed fungerer ikke længere, så hvis du plejer at hente afsnittene der, skal du abonnere gennem vores nye feed: http://strikoramapodcast.podbean.com/feed . Derudover kan du høre/downloade showet på vores nye podbean-side: strikoramapodcast.podbean.com.

Hvis du har lyst til at høre et af de gamle afsnit, skriv da en mail til os på strikorama @ gmail . com (uden mellemrum), så kan vi sende mp3-filerne til dig.

fredag, august 14, 2009

Afsnit 3 - Strikkejunkie


Hurra! Tredje afsnit af den uldne podcast Strik-O-rama ligger klar.
Vi udvider endnu en gang showet med både nye tilføjelser, bl.a. et tema, og også med væsentligt flere minutter end hidtil.
Projekt-snak og ny, interessant musik er blot nogle af de ting, du kan glæde dig til at høre i denne uges Strik-O-rama.



Shownoter:

Lime and Violet podcast (ikke for sarte sjæle)

Oversættelse af nogle gængse strikkeforkortelser fra engelsk til dansk:


Musik:

Intro/outro:
cNoiz - Strik-O-Rama

Fra
http://music.mevio.com:

Wren Ross - I will knit for you
Axonbiologist - Song for starfish
Alan Lauris - No matching socks




1 kommentar:

  1. Hej med jer begge to :)
    Jeg ved godt, at jeg skriver en kommentar til et gammelt afsnit, men jeg skriver her, fordi det er dette afsnit jeg er kommet til i min podcast :)
    Jeg måtte bare sende jer en lille kommentar, fordi jeg lige har fået min Iphone og derfor begyndt at lytte til podcast, og jeg fandt jer...wuhuuuu :)
    I dette afsnit, hvor i snakker om hvor meget strikningen betyder i jeres hverdag....waww...I siger jo det, som jeg tænker. Jeg føler mig næsten dum fordi ingen forstår min entusiasme for strikning, og så hører jeg denne episode, og jeg sad bare og nikkede og nikkede. Hvor er det bare dejligt endelig at finde nogle (unge) der har samme følelser som mig :) Tusind tak :)
    Og så vil jeg lige give en hint - jeg fandt en videopodcast som hedder letsknit2gether (www.letsknit2gether.com) - den er helt ok, dog er jeg ikke så meget for spinning som hun er, men ellers er den helt ok.

    SvarSlet

Bliv fan af StrikOrama på Facebook!

StrikOrama on Facebook