Hvad er StrikOrama?

StrikOrama er Danmarks første strikke-podcast og består af Alain og Mette, 2 storstrikkende venner fra København.

Showet tager udgangspunkt i vores hobby - at strikke - men vi fylder godt ud med diverse mærkværdigheder og interessant musik.

Du kan normalt høre afsnittene her på siden eller gå ind i iTunes Store og abonnere på StrikOrama - det er gratis.

Vi er nu tilbage efter en længere pause!
Det gamle iTunes feed fungerer ikke længere, så hvis du plejer at hente afsnittene der, skal du abonnere gennem vores nye feed: http://strikoramapodcast.podbean.com/feed . Derudover kan du høre/downloade showet på vores nye podbean-side: strikoramapodcast.podbean.com.

Hvis du har lyst til at høre et af de gamle afsnit, skriv da en mail til os på strikorama @ gmail . com (uden mellemrum), så kan vi sende mp3-filerne til dig.

mandag, august 10, 2009

Problemer..

Det lader til, at der er nogle, der har problemer med at lytte til podcasten både på Podbean.com og i iTunes.
Vi arbejder på at finde ud af, hvori problemet består, og vil gerne høre fra dig, hvis du også har problemer og/eller idéer til at løse dem.

Mette & Alain.

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er et godt initiativ med en dansk strikkepodcast, og jeg vil meget gerne følge med. Men jeg har også problemer med at høre den. Når jeg trykker på afspil-knappen sker der ikke andet end at den buffer. Og det er lige gyldigt om jeg bruger Explorer eller Firefox. Mangler jeg en plug-in eller noget måske?

    SvarSlet

Bliv fan af StrikOrama på Facebook!

StrikOrama on Facebook