Hvad er StrikOrama?

StrikOrama er Danmarks første strikke-podcast og består af Alain og Mette, 2 storstrikkende venner fra København.

Showet tager udgangspunkt i vores hobby - at strikke - men vi fylder godt ud med diverse mærkværdigheder og interessant musik.

Du kan normalt høre afsnittene her på siden eller gå ind i iTunes Store og abonnere på StrikOrama - det er gratis.

Vi er nu tilbage efter en længere pause!
Det gamle iTunes feed fungerer ikke længere, så hvis du plejer at hente afsnittene der, skal du abonnere gennem vores nye feed: http://strikoramapodcast.podbean.com/feed . Derudover kan du høre/downloade showet på vores nye podbean-side: strikoramapodcast.podbean.com.

Hvis du har lyst til at høre et af de gamle afsnit, skriv da en mail til os på strikorama @ gmail . com (uden mellemrum), så kan vi sende mp3-filerne til dig.

onsdag, marts 16, 2011

Afsnit 18 - Undskyld mit franske!


Den næst-mest seriøse danske strikkepodcast!
Nu med foer og jingles..

Vores første give-away er afsluttet og vinderen er..

EVA
Tillykke med dét! Send os din email, så du kan modtage din præmie: 
Opskriften på Taljetørklædet af Charlotte Kaae.

Der var ikke så meget gang i den denne uge, men vi prøver igen og ser, om det går bedre denne gang.
Vi udlodder et eksemplar af strømpeopskriften 'Gold Leaf' og 100 gram håndfarvet strømpegarn.
Alt du skal gøre, for at have mulighed for at vinde, er at lægge en kommentar til dette indlæg.
Tilmelding til konkurrencen skal ske inden onsdag d. 30. marts 2011 kl. 12:00.
Vinderen vil blive annonceret i det efterfølgende StrikOrama-show.

HELD OG LYKKE!

Lyt til 'Undskyld mit franske'


Links

 Navajo tvinding (video - ikke vores og ikke den måde Alain gjorde det på)
Alexanderband
 Sock Knitters Anonymous

Hurtig hygge-sok i Natur-uld fra Hjertegarn
 
Panda Delight på ten

Panda Delight på bøjle

..og i mango-oprulning

Tæt-på-at-være-færdig paraply-pude i lama-uld og Noro Silk Garden

 Amethyst - mmmm, morbærsilke

 Uidentificeret 2-trådet Alain-spundet garn

Al musik er fundet på Music Alley

Brain Buckit - Passion Fruit (Go bananas!)
Dave Rude Band - Eighteen Eyes
Homespun - Badman

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hurra - jeg vandt, slettede forrige kommentar, da jeg havde glemt at inkludere email adresse.. som er... (mosterGstrik)@(gmail.com) (bare fjern paranteserne). Og så gad jeg btw da rigtig meget at vinde denne uges præmie også - lige noget for en sok-o-man som mig.

    SvarSlet
  3. Jeg ville meget gerne vinde. Alain, du kan da strikke underbukser med det silke du spinder!!!

    SvarSlet
  4. Hey guys! Glad at i broadcaster mer tit. Jeg nyder at hore paa jere herovre i californien.

    SvarSlet
  5. Jeg har først lige 'fundet jer', og hold op hvor skal jeg bare høre alle de gamle afsnit lige om lidt! Det er jo fantastisk!! :)

    SvarSlet

Bliv fan af StrikOrama på Facebook!

StrikOrama on Facebook